ТАПСЫРЫСТАРЫМ
1- Сатып алғыңыз келген өнімнің сізге сәйкес келетін дұрыс өлшеміні таңдап, "Себетке Қосу" батырмасын басыңыз. (Өлшеміңізді таңдау үшін "Дене Кестесі" бөліміні пайдалансаңыз болады.)
2- Себетке барлық қажетті тауарларды енгізгеннен кейін, тапсырысыңызды рәсімдеуге көшуге немесе тапсырысыңызды аяқтау үшін "Себетке Өту" батырмасын басыңыз.
3- Егер тапсырыстарыңызда қолдануға арналған жеңілдік купоныңыз болса, "Промокод / Купон Коды" енгізіп, қолдану батырмасын басыңыз. Бұл процестен кейін жеңілдігіңіз себетке қолданылады. Содан кейін тапсырысыңызды рәсімдеуді жалғастырсаңыз болады.
4- Ашылған парақта мекен-жайыңызды толтырып, жалғастыру батырмасын басыңыз.
5- Төлем әдісіні таңдаңыз және қажетті мәліметтерді толтырыңыз.
6- Сатып алуды аяқтау үшін «Тапсырысты рәсімдеу» батырмасын басыңыз.
Тапсырысыңыз рәсімделгеннен кейін, жеке кабинетіңіздегі "Менің тапсырыстарым" бөлімінден, тапсырысыңыздың қай жерде тұрғанын қадағалай аласыз. Тапсырыс берілгеннен кейін, электронды поштаңызға келесі хабарламалар жіберіледі:
1. Төлемді жасағаннан кейін сізге "Тапсырысыңыз алынды" электрондық пошта хабарламасы келеді.
2. Тапсырысыңыз жөнелтілгеннен кейін сізге "Тапсырыс жөнелтілді" деген электрондық хат келеді.
Келесі қадамдарды орындау арқылы промокодты/купонды пайдалануға болады:
1. Өнімді себетке қосып, себетке өтіңіз.
2. Кодты енгізіп, «Жіберу» түймесін басу арқылы жеңілдік промо-кодындан пайдалана аласыз.
Бізде сайт арқылы айырбастау процесі қарастырылмаған. Сіз тауарыңызды тегін қайтарып, сізге сәйкес келетін басқа өлшемді қайтадан тапсырыс бере аласыз.
Сіздің жасаған кейбір тапсырыстарыңызды, егер біздің жүйеміз оларды қауіпті немесе басқа себептермен тоқтату керек деп есептесе, сіздің қауіпсіздігіңізді қамтамасыз ету үшін автоматты түрде тоқтатуы мүмкін. Тапсырысыңыздың тоқтатылуының себебіні электрондық пошта мекенжайыңызға жіберілген ақпараттық хатта таба аласыз. Егер сіз ешқандай электрондық пошта алмасаңыз, тұтынушыларға қолдау көрсету қызметіне хабарласыңыз.
Тұтынушыларға қызмет көрсету бөліміне хабарласыңыз немесе customerservice@flo.com.kz мекенжайына электрондық пошта жіберіңіз.
Тұтынушыларға қызмет көрсету бөліміне хабарласыңыз немесе customerservice@flo.com.kz мекенжайына электрондық пошта жіберіңіз.
Егер сіз банк картасы бойынша төлем жасағыңыз келсе, мыналарды тексеруді ұсынамыз:
* Банк картаңызды онлайн сатып алу үшін пайдалануға болады ма.
* Банк немесе виртуалды картаңыздағы қол жетімді лимитіңіз.
* Картаңыздың жарамдылық мерзімі.
* Картаңыздың CVC ақпараты.
* Картаңыздың деректерін дұрыс енгіздіңіз бе.
* Қосымша картаны пайдаланып жатсаңыз, оны негізгі карта ұстаушысы тоқтатқанын тексеру керек.
* Төлемді растау процесі кезінде сіздің интернет-қосылысыңыз.
* Сіздің картаңыздың атынан жасалған шығын туралы есеп бар ма.